اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رابرت رودریگز پیش از «شهر گناه 2»، قسمت دوم Machete را به هواداران خود تقدیم می کند

 

فیلم machete kills

مَاشِتی می‌کشد Machete kills نام دومین قسمت فیلم رابرت رودریگز است که آخرین مراحل خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش بخش سینمایی اکادمی هنر، قسمت اول فیلم رودریگز که به پایمال شدن حق لاتن‌ها در برخی ایالت‌های آمریکا می‌پرداخت با استقبال فراوان از سوی نهادهای ضد تبعیض نژادی روبه‌رو شد و فیلم در هفته دوم از اکران گسترده بازداشته شد.

عوامل فیلم قسمت اول که اغلب در قسمت دوم نیز ایفای نقش می‌کنند در جلوی سینماهای آمریکا تبلیغ ضد تبعیضات نژادی انجام می‌دادند.

فیلمنامه این کار را رابرت رودریگز بر اساس داستانی از کایل وارد نوشته است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است رئیس جمهور امریکا مشِتی را استخدام می‌کند تا به شیوه خود از طریق مکزیک، باند فروش اسلحهای را که ظاهرا در پی پرتاب سلاح ویژه ای به فضا هستند تا از آن طریق به گسترش جنگ و هرج و مرج در سراسر کره زمین بپردازند، را نابود کند زیرا این کار را انسانهای فناپذیر نمی‌توانند انجام دهند..

قسمت دوم مانند تمامی فیلم‌های رودریگز و به خصوص همانند قسمت اول با حواشی عجیبی همراه است. از حضور مل گیبسون و سوفیا ورگارا در قسمت دوم تا مشهورترین خواننده حال حاضر دنیا (بر اساس اعلب نظرسنجی‌ها) یعنی لیدی گاگا.

در این فیلم جسیکا آلبا، مل گیبسون، لیدی گاگا، آنتونیو باندراس، سوفیا ورگارا، الکس وگا، میشل رودریگز، دنی ترخو و ویلیام سدلر ایفای نقش می‌کنند.


استودیو اٌپن رود فیلمز تهیه کننده این پروژه است و این فیلم در تاریخ 11 اکتبر 2013 آماده اکران عمومی می‌باشد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما