گای ریچی و فیلم مردی از U.N.C.L.E

 

 

 

فیلم مردی از u.n.c.l.e گای ریچی

گای ریچی کارگردان پرآوازه سینمای جهان این بار با فیلم مردی از U.N.C.L.E  به سینماها خواهد آمد. فیلمنامه این فیلم را مکس بورن استین و اسکات زی برنز نوشته اند.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، در این فیلم بازیگرانی از جمله هیو گرنت، هنری کایول ، آرمی همر، آلیشیا ویکندر و ... ایفای نقش می‌کنند.



مردی از U.N.C.L.E با اقتباس از یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی که از سال 1964 تا 1968 از شبکه تلویزیونی این.بی.سی پخش می شد، ساخته می شود. این مجموعه درباره دو مامور مخفی بود که برای یک سازمان مخفی اطلاعاتی به نام U.N.C.L.E کار می کردند. این حروف اختصاری به نوعی یادآور عمو یا عمو سام و یا آمریکا است. گرنت در نقش رییس سازمان جاسوسی نیروی دریایی بریتانیا ظاهر می شود و شخصیتی جدی دارد که نشان می دهد چقدر تلاش می کند تا کسی نتواند جاسوسی او را بکند.

گای ریچی 45 ساله فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده انگلیسی است که فیلم‌هایی مانند قاپ‌زنی ، قفل و انبار را ساخته است. شرلوک هولمز جدیدترین فیلم او بود.

کمپانی وارنر برادرز تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارد و این فیلم در تاریخ 31 دسامبر 2015 آماده اکران عمومی خواهد بود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر