جورج کلونی و کارگردانی فیلم مردان آثار ماندگار

 

 

 

فیلم مردان آثار ماندگار ساخته جورج کلونی

جورج کلونی بازیگر پرتوان آمریکا این بار در مقام کارگردان و نویسنده ظاهر شده و درامی با عنوان مردان آثار ماندگار The Monuments Men را کارگردانی کرده است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، نویسندگی این فیلم بر عهدة جورج کلونی، گرنت هس لوو، روبرت ام ادسل می‌باشد. فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته می شود و درباره گروهی از سربازان امریکایی است

که به دستور مستقیم فرانکلین روزولت (رئیس جمهور وقت ایالات متحده) عازم آلمان می شوند تا شاهکارهای هنری دزدیده شده از سوی نازی ها را به صاحبان حقیقی آنها بازگردانند. ماموریتی به ظاهر غیرممکن آن هم در اوج جنگ جهانی دوم و زمانی که ارتش آلمان به فرماندهی رایش سوم اعلام کرده است که در صورت سقوط رهبرشان کلیه آثار هنری را نابود خواهد کرد.جورج ستوت با بازی جورج کلونی طراح و مسئول یک تیم هشت نفره است که متشکل از موزه داران، مدیران هنری و مورخان تاریخی هستند که باید هرچه سریعتر آثار تاریخی را که بعضی از آنها قدمتی 1000 ساله دارند را از دست نازی ها نجات دهند.


فیلمبرداری فیلم در آلمان در جریان است و حال و هوای جنگ جهانی دوم را دارد. بازیگرانی چون مت دیمن، بیل مورای، کیت بلانشت، ژان دو ژاردن، جان گودمن و جورج کلونی در فیلم حضور دارند.

 

کمپانی کلمبیا پیکچرز تهیه کننده این پروژه است و این فیلم در تاریخ 18 دسامبر 2013 آماده اکران عمومی خواهد بود.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر