اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

نیکلاس کیج و دیوید گوردون گرین در لیدو 2013

 

 

 

نیکلاس کیج

هفتادمین جشنواره فیلم ونیز شاهد حضور دیوید گوردون گرین و بازیگر سرشناس آن نیکلاس کیج با فیلم  جو Joe  خواهد بود.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، دیوید گوردون گرین فیلم‌ساز غیر متعارف و مستقل سینما، فیلم جورا بر اساس فیلم‌نامه گری ‌هاوکینز ساخته است.

قصه این درام دلهره‌اور و پرتنش در یک شهر کوچک در تگزاس اتفاق می‌افتد و یک دنیای شلوغ، کثیف و درهم را به نمایش می‌گذارد و به بحث رستگاری آدم ها می پردازد.

فیلم‌نامه اقتباسی جو با نگاهی به قصه کتاب پرخواننده لاری براون نوشته شده و نیکلاس کیج، تای شریدان و هیتر کافکا بازیگران ان هستند. نیکلاس کیج در این فیلم در نقش جو رانسون ظاهر می‌شود، یک محکوم قدیمی که دوران محکومیت خود را سپری کرده و حالا می‌خواهد زندگی معمولی خود را آغاز کند.

تمامی تلاش این کاراکتر این است که گذشته تاریک خود را پشت سر بگذارد و با فراموش کردن آن، به زندگی آزام خود ادامه دهد. جو در یک کمپانی کوچک مشغول به کار است. با ورود یک کارگر نوجوان به نام گری به این شرکت، زندگی جو دچار دگرگونی می‌شود. گری به دنبال قهرمان خود می‌گردد و جو که می‌خواهد جبران کارهای خلاف گذشته خود را بکند، تصمیم می‌گیرد به این نوجوان بی‌پناه کمک کند.

جو برای سی‌ام آگست به روی پرده سینماهای آمریکای شمالی می‌رود. شرکت مستقل فیلم‌سازی دریم بریج فیلمز آن را با هزینه تولید 20 میلیون دلاری تهیه کرده است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما