اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

دختر گمشده Gone Girl همکاری دیوید فینچر و بن افلک

 

 

 

بن افلک در دختر گمشده به کارگردانی دیوید فینچر

تریلر دختر گمشده Gone Girl ساختة دیوید فینچر به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، دیوید فینچر کارگردان شهیر سینمای آمریکا جدیدترین فیلم خود را بر اساس رمان جنایی پرفروشی نوشتة گیلیان فلین با نام دختر گمشده می‌سازد. در این فیلم بن افلک، روزاموند پایک، تیلور پری و نیل پاتریک هریس ایفای نقش کرده‌اند که افلک برای بازی در نقش نیک دان ساخت فیلم خود را عقب انداخته است. او معتقد است فینچر تنها کارگردانی است که می‌تواند کار هر کسی را از توانایی او فراتر ببرد.

 

فیلمنامه دختر گمشده را نویسنده کتاب یعنی فلین براساس رمانی نوشته که در سال ۲۰۱۲ به صورت غیرمنتظره‌ای بسیار پرفروش شد و داستان مرد روزنامه‌نگاری را روایت می‌کند که پس از گم شدن همسرش و رفتار عصبی و تحریک آمیزش او را مورد سوظن قرار می‌دهد و خودش به دنبال کشف حقیقت می‌رود، البته فلین تاکید کرده که خط داستانی با رمان تفاوت دارد و به همان شیوه پیش نمی‌رود. وی گفته که برایش خیلی جذاب است که کاری را که در حدود دو سال برایش زحمت کشیده و مانند یک سازه ۸ میلیون آجری لگو ساخته است به هم ریخته و برای فیلم بازنویسی کند.

 

فیلم را استودیوی فاکس قرن بیستم پخش می‌کند و فیلم قرار است کمتر از ۶ ماه دیگر در ۳ اکتبر (۱۱ مهرماه) سال جاری به نمایش در بیاید.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما