اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هشت نقش‌خوان «هشت نفرت‌انگیز» تارانتینو

 

 

 

کوئنتین تارانتینو

جلسه فیلمنامه‌خوانی وسترن «هشت نفرت‌انگیز» نوشته کوئنتین تارانتینو با حضور او و تعدادی از بازیگران فیلم‌های قبلی‌اش برگزار شد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، چند ماه پیش بعد از لو رفتن فیلمنامه «هشت نفرت‌انگیز»، کوئنتین تارانتینو گفت دیگر تمایلی به کارگردانی آن ندارد، اما ظاهرا او در تصمیم خود تجدید نظر کرده است. تارانتینو شنبه در جلسه فیلمنامه‌خوانی «هشت نفرت‌انگیز» در ایس هتل لس آنجلس گفت در حال کار روی نسخه دوم و سوم فیلمنامه کار است.

 

 

تارانتینو در حالی که یک کلاه کابوی سیاه و پیراهنی وسترن به تن داشت، بازیگران جلسه فیلمنامه‌خوانی را که همه از یاران قدیمی‌اش هستند، معرفی کرد: ساموئل ال. جکسن به نقش سرگرد مارکوئیس وارن، جیمز پارکس به نقش راننده، کرت راسل به نقش جان روث جایزه‌بگیر همچنین معروف به «جلاد»، امبر تامبلین به نقش دیزی دومرگ زندانی او، والتن گاگینز به نقش کریس مانیکس، دنی منوشت به نقش باب فرانسوی، تیم راث به نقش اوسوالدو موبری انگلیسی، مایکل مدسن به نقش جان گیج، بروس درن به نقش ژنرال اسمیترز، دانا گوریر یه نقش مینی، زو بل به نقش جودی شش اسب و جیمز رمار به نقش جودی. (تعدادی از بازیگران چند نقش را خواندند)  

 

داستان فیلمنامه 146 صفحه‌ای تارانتینو از جایی آغاز می‌شود که بوران یک دلیجان را از مسیرش منحرف می‌کند و درباره یک گروه بی‌رحم و بی‌اعتماد به هم شامل دو جایزه‌بگیر رقیب، یک سرباز خائن و یک زندانی زن است که وسط ناکجاآباد از یک بار سر درمی‌آورند.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما