اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جانی دپ در اکشن کمدی Mortdecai

 

 

 

فیلم Mortdecai

جانی دپ که این روزها فیلم‌هایش محکوم به شکست تجاری و عدم اقبال منتقدین است، هم‌چنان بدون خستگی به ایفای نقش‌های مختلف ادامه می‌دهد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، در جدیدترین اثر وی، فیلمی به نام Mortdecai ، دپ نقش دلال هنری‌ای را ایفا کرده که سرتاسر دنیا را برای پیدا کردن تابلوی نقاشی‌ای زیرپا می‌گذارد. جست و جوی او برای خود تابلو نیست بلکه درون آن، رمز حساب بانکی مملو از طلاهای دوران آلمان نازی قرار دارد. در همین بین روس‌های عصبانی، سازمان اطلاعات بریتانیا، همسرش و تروریستی بین المللی وی را تعقیب کرده و کارش را دشوارتر می‌سازند...


کارگردان این اثر دیوید کوئپ بوده که پیش از این و در سال 2004، با جانی دپ در فیلم پنجره مخفی Secret Window  همکاری کرده است. گوینس پالترو، اوان مک‌گرگور و پاول بتانی از جمله بازیگرانی هستند که جانی دپ را در این فیلم همراهی می‌کنند.

اکشن کمدی Mortdecai  را اریک آرنسون از رمانی به همین نام نوشتة کایریل بنفیگلیولی اقتباس کرده است و ششم فوریه‌ی 2015 اکران خواهد شد.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما