اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جورج کلونی و همکاری دیگری با برادران کوئن در طوفان سزار

 

جورج کلونی و برادران کوئن

جورج کلونی برای چهارمین بار پس از بعد از خواندن بسوزان، اوه برادر کجایی و بی رحمی غیرقابل تحمل با برادران کوئن همکاری خواهد داشت.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، جوئل و اتان کوئن، از جمله شناخته شده‌ترین کارگردانان هالیوود خالق آثاری چون جایی برای پیرمردها نیست، فارگو و لبوفسکی بزرگ تصمیم دارند برای پروژة جدیدشان دهة شصت هالیوود را به تصویر بکشند.



برادران کوئن که سال گذشته فیلم متفاوت درون لوئین دیویس را در اکران داشتند، پویا این بار به سبک کمدی کلاسیک محبو‌شان با فیلم طوفان سزار Hail Caesar باز خواهند گشت.



طوفان سزار در رابطه با کارچاق‌کنی در دهة شصت هالیوود است که از جانب استودیوهای فیلم‌سازی استخدام می‌شود تا نمود ستاره‌ها و بازیگران مهم را در مقابل عموم مردم مثبت نگه داشته و از منفور شدن آن‌ها جلوگیری کند.


برادران کوئن پیش از این، قبل از ساخت فیلم شهامت واقعی به فکر کارگردانی این فیلم بودند که بنا به دلایل مختلف کار نگارش و ویرایش فیلمنامه تا به امروز به تعویق افتاده بود. آن‌ها همچنین در گفت‌وگویی اعلام کردند که انتخاب اولشان برای نقش اصلی داستان، جورج کلونی خواهد بود.



هنوز تاریخ شروع فیلمبرداری و اکران فیلم مشخص نشده است.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما