اکران قسمت دوم «ظهور سیاره میمون ها»

 

فیلم ظهور سیاره میمون ها DAWN OF THE PLANET OF THE APES به کارگردانی مت ریوز به زودی آماده اکران بر روی پرده سینماهای آمریکا شد. فیلمنامه این کار را ریک جافا و آماندا سیلور نوشته اند.

 


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، فیلم های زیادی با عنوان سیاره میمون ها ساخته شده است اما موفق ترین این فیلم ها همان سیاره میمون ها سال 1968 است که نامزد دریافت دو اسکار شد. در سال 2011 پس از یک وقفه طولانی دوباره یک فیلم با موضوع سیاره میمون ها اما این بار با نام ظهور سیاره میمون ها با بازی جیمز فرانکو ساخته شد که نسبتا بازخورد های مثبتی داشت و توانست نزدیک به 177 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروش کند. اینک در سال 2014 ادامه این فیلم با نام ظهور سیاره میمون‌ها ساخته شده است .

در این قسمت بازیگرانی هم‌چون گری اولدمن و جیسون کلارک ایفای نقش می‌کنند و مانند قسمت قبل اندی سرکیس صدا پیشگی کاراکتر اصلی فیلم یعنی سزار را برعهده دارد. کارگردان این قسمت هم تغییر کرده است و مت ریوز جایگزین روپرت وایات شده است.


در خلاصه داستان آمده است یک ملت درحال رشد از میمون‌های تکامل یافته ژنتیکی به رهبری سزار توسط یک گروه از انسان‌ها که یه دهه پیش در معرض یک ویروس کشنده بوده‌اند ، تهدید می‌شوند. هر دو دسته در صلحی کوتاه و شکننده به سر می‌برند اما به زودی جنگی بین دو گونه صورت می‌گیرد و تعیین می‌کند که کدام گونه برای همیشه در زمین رندگی می‌کند.


این فیلم که در ژانر اکشن، درام و علمی – تخیلی تولید شده و در11 جولای 2014 اکران می شود.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر