اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

راسل تأیید کرد: تارانتینو «هشت نفرت انگیز» را سال آینده کلید می زند

 

کورت راسل
کوانتین تارانتینو در فکر ساختن وسترن دیگری است. او بعد از موفقیت و اسکاری که از ساخت جانگوی آزاد شده به دست آورد حال در تدارک ساخت وسترنی به نام هشت نفرت انگیز Hateful Eight است.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، به ظاهر فیلمنامه  لو رفته و کش و قوس‌های فراوان بین طرح دعوی تارانتینو در دادگاه علیه کمپانی گاکر Gawker نیز تارانتینو را از ساخت هشت نفرت‌انگیز بازنداشته است. با وجود منصرف شدن تارانتینو در ابتدا و شوخی‌های مختلف در جلسه فیلمنامه‌خوانی این‌بار خبر ساخت فیلم از کرت راسل بازیگر و همراه تارانینو تأیید می‌شود. تارانتینو در فیلمنامه‌خوانی هشت نفرت انگیز اعلام کرده بود که در بازنویسی فیلمنامه شخصیت دیک ننتون "گاکر" را به فیلمنامه اضافه خواهم کرد. شخصیتی که از قطع اندام به طور وحشتناکی رنج می‌برد و در عین حال مضحک و خنده دار است.


به نظر می رسد که سال 2015 تارانتینو همان‌طور که وصف کرده هشت نفرت انگیز را خواهد ساخت. کرت راسل اعلام کرد که این فیلمنامه در پروژه های کاری آینده خود، قرار دارد. راسل به تازگی مستندی از تیم بیس بال بچه های بی سرپرست پورتلند، تیمی بدنام و متعلق به پدرش ساخته است.

 

 


وقتی راجع به دیگر کارهای راسل سوال شد او با کمی مکث گفت: پروژه تارانتینو به نام هشت نفرت انگیز است که احتمالا اوایل سال 2015 ساخت آن را شروع خواهیم کرد.


حتی کمپانی وین استین که معمولا با تارانتینو همکاری دارد چیزی درباره این پروژه نگفته است و چنین به نظر می رسد تاریخی که تارانتینو برای ساخت این پروژه اعلام کرده یعنی اوایل سال 2015 نیز می تواند به تاخیر بیفتد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما