اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تام هاردی با «مکس دیوانه: جاده خشم» سال آینده به سینماها می‌آید


مکس دیوانه: جاده خشم Max Mad: Fury Road نام فیلم تازه‌ای از جورج میلر است. نگارش فیلمنامه این فیلم بر عهده نیک لاثوریس، برندن مک کارتی می باشد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، داستان مکس دیوانه تمی آخرالزمانی دارد که در دورترین نقطه از سیاره ما اتفاق می افتد. در چشم اندازی تاریک از صحرایی که انسانیت در آن شکسته شده . بیشتر افرادی که زنده ماندند در نبرد دیوانه واری برای بدست آوردن نیازهای اولیه زندگی هستند. تنها دو شورشی قادر به برقراری نظم هستند. یکی به نام مکس، مردی که بیشتر عمل می کند و کمتر حرف می زند، کسی که به دنبال آرامش ذهنی است و در پی یافتن همسر و فرزند خودکه در این هرج و مرج گم شده اند، می باشد. دیگری فریوسا، زنی با شهامت است و به راه خود برای برون رفت از این بحران و زنده ماندن ایمان دارد و امیدوار است که بتواند از این صحرا عبور کند و به سرزمین دوران کودکی خود باز گردد.


در این فیلم تام هاردی، جارلیز ترون، روزی هانتینگتون ویتینی و ... ایفای نقش می کنند و این فیلم در تاریخ 15 می 2015 روانه سینماهای آمریکا خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما