اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جدیدترین فیلم کمپانی مارول،انتقام‌جویان 2: عصر آلترون

 

فیلم انتقام‌جویان2: عصر آلترون Avengers 2: Age Of Ultron به کارگردانی جاش ودن در حال سپری کردن آخرین مراح آماده سازی برای اکران است.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، این فیلم که از سوی کمپانی مارول تهیه و تولید شده، قرار است اوایل سال آینده به اکران عمومی در آید. فیلمنامه این کار را جاش ودون و استن لی بر اساس کمیک بوکی از استن لی نوشته‌اند.


در خلاصه داستان این فیلم آمده: انتقام جویان دوباره دور هم جمع می‌شوند تا این بار با رباتی هوشمند به نام آلترون که از سوی دولت آمریکا ساخته شده به نبرد بپردازند. زیرا آلترون‌ها بر ضد مردم و انسانیت شروع به فعالیت کرده‌اند.


در این فیلم اسکارلت یوهانسون، کریس همسورث، آرون تیلور جانسون، رابرت داونی جونیور، ساموئل اِل جکسون، کریس اونز و ... ایفای نقش می‌کنند.


این فیلم در تاریخ اول می 2015 آماده اکران عمومی خواهد شد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما