برایان سینگر پیشنهاد مردان ایکس (آخر الزمان) را پذیرفت

 

برایان سینگر

جنیفر لاورنس، مایکل فاسبیندر، جیمز مک اوری و نیکلاس هولت نیز پس از موافقت برایان سینگر به این مجموعه فیلم بازخواهند گشت.

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هرن، به دنبال استقبال گسترده از آخرین قسمت افراد ایکس (روزهای گذشته‌ی آینده) که 754 میلیون دلار فروش داشت، مؤسسه قرن بیستم فاکس، پروژة بعدی یعنی «آخرالزمان» را آغاز کرد.

 

فیلمی که پیش‌بینی پرفروش بودن دارد که بهار آینده کلید خواهد خورد و 18 می 2016 به اتمام خواهد رسید. خبرها حاکی از این است که برایان سینگر عاقبت به این پروژه ملحق خواهد شد و سیمون کینبرگ، تهیه کنندة کار، اطلاعات اولیه مربوط به پروژه را روی سایت یاهو قرار داده است. افراد ایکس: آخرالزمان X-Men Apocalypse حدود ده سال پس از «روزهای گذشته ی آینده» ساخته می‌شود. بنابراین تعداد قابل توجه‌ای از بازیگران قبلی شامل جنیفر لاورنس، میشل فاسبیندر، جیمز مک اوری و نیکلاس هولت و بسیاری از بازیگران نسل جدید در آن ایفای نقش خواهند کرد. تماشاگران به خصوص امیدوارند شاهد حضور ایوان پیترز (بازیگر نقش کوئیک سیلور) در این فیلم باشند. اگر قرار باشد برخی بازیگران شخصیت‌های اصلی مردان ایکس، مانند ترناد، جان و اسکات، به این فیلم بازگردند، برخی از آن‌ها باید جایگزین شوند، چراکه آخرالزمان حدود 20 سال پس از نخستین فیلم مردان ایکس ساخته می‌شود، که این موضوع کار را کمی دشوار می‌کند. در صورتی که این بازیگران در نقش‌های خود فوق العاده ظاهر شدند و مردم، آن‌ها را با هویت این قهرمانان می‌شناسند. انتخاب بازیگران جوان با ریسک همراه خواهد بود ولی از طرفی، تجربة گروه از فیلم «آغاز» این موضوع را نقض می‌کند.

 

تهیه کنندة این فیلم در همین زمینه آورده است: «گفته می‌شد که هیچ‌کس نمی‌تواند جایگزین یان مک کالن و پاتریک استورات شود. در نهایت بازیگران جدید به دنبال بازی کردن مانند بازیگران قبلی نبودند و بازی منحصر به فرد خود را از شخصیت‌ها به نمایش گذاشتند. آیا تعدادی از قهرمانان جایگزین خواهند شد؟ اگر به این تغییرات نیاز باشد، شاهد آن خواهیم بود. از طرفی سینگر باید تماشاگران مردان ایکس را طی این تغییرات تدریجی حفظ کند، کاری که در «روزهای گذشته ی آینده» به خوبی از عهده آن برآمد».

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر