دیوانگی جالب کوین اسمیت: ایده‌ی بازسازی «آرواره‌ها»

 

 

 

کوین اسمیت

قلب کوین اسمیت، نویسنده‌ی آثاری هم‌چون کارمندان Clerks و تعقیب امی Chasing Amy، به دلیل مصرف بیش از حد ماده مخدر علف آسیب دید. اما حتی استفاده از علف، پایان نظریات عجیب و غریب اسمیت نیست.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، اسمیت به شدت علاقه دارد در صورتی که استیون اسپیلبرگ زمان داشته باشد، آرواره‌ها Jaws را در سالن‌های تئاتر ببیند.

 

اسمیت انگیزه‌ای برای وال استریت ژورنال شد تا با او در مورد امکان بازسازی فیلم‌های کلاسیک به گفت‌وگو بنشینند. اسمیت یکی از طرفداران پر و پا قرص شاهکار آرواره‌ها(یِ) استیون اسپیلبرگ است. از اسمیت پرسیده شد که آیا به نظر وی امکان بازسازی این فیلم وجود دارد یا خیر. اسمیت پاسخ می‌دهد که پرورش ایده‌ی این فیلم می‌تواند اسپیلبرگ را به دوران اوج خود بازگرداند، مانند آن‌چه در مورد بازگشت ریدلی اسکات به بیگانه و بلید رانر اتفاق افتاد.

 

او ایده‌ی جدید خود را برای فیلم آرواره‌ها این گونه شرح می‌دهد:

«در عصر حاضر از یک طوفان استفاده می‌کنیم که شهر را گرفتار سیل می‌کند. یک کوسه‌ی سفید بزرگ هم اضافه می‌کنیم و از آن‌جایی که تمام خانه‌ها در آب فرو رفته‌اند، یک کوسه می‌تواند وارد خانه‌ی شما شود.»

 

شایان ذکر است که کوین اسمیت در واقع برنامه‌هایی برای فیلم خود با نام آرواره‌های گوزن شمالی  Jaws with a moose دارد. او می‌گوید آن‌چه که می‌تواند وی را از ساخت فیلمش بازدارد، بازگشت اسپیلبرگ و ساخت فیلم دیگری از آرواره‌ها ست.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر