اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

اظهار علاقه‌ی باراک اوباما به مریل استریپ

 

 

 

 

مریل استریپ و باراک اوباما



باراک اوباما نه تنها رییس جمهور ایالات متحده آمریکاست بلکه ظاهراً رییس جمهور باشگاه هواداران مریل استریپ نیز به شمار می‌رود، موضعی که او روز دوشنبه بعدازظهر، هنگام اهدای مدال آزادی ریاست جمهوری، بالاترین افتخار غیرنظامی کشور، به بازیگر برنده‌ی اسکار به وضوح نشان داد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از گزارشگر کاخ سفید، جنیفر بِندری، اوباما اظهار داشته است: «من مریل استریپ را دوست دارم. همسرش نیز از این علاقه باخبر است. مایکل می‌داند که من مریل را دوست دارم و هیچ کاری نمی‌تواند در این مورد انجام دهد!» او در ادامه می‌گوید: «او در کار خود از هیچ تلاشی حتی از خواندن ABBA (اشاره به نقش وی در ماما میا) کوتاهی نمی‌کند.» که البته این اثر موزیکال، فیلم مورد علاقه‌ی اوباما از این بازیگر نیست چرا که در مورد آن با سردی می‌گوید: «بد نیست.

 

از دیگر افرادی که امروز نشان آزادی ریاست جمهوری را دریافت کردند می‌توان به استیوی واندر، اتل کندی و تام بروکاو اشاره کرد.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما