اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«نفرت‌انگیز» خوانده شدن لئوناردو دی کاپریو در ایمیل‌های اخیر کمپانی سونی


همان طور که همه می‌دانند، ابتدا قرار بود لئوناردو دی کاپریو نقش استیو جابز را ایفا کند اما پس از مدتی به پروژه‌ی آرون سورکین پیوست. اما آنچه عموم مردم نمی‌دانستند چگونگی اعلام این خبر به وسیله‌ی امی پاسکال و تهیه کننده‌ی فیلم است.

مارک گوردون، تهیه‌کننده‌ی فیلم، رفتار دی کاپریو را «وحشتناک» می‌خواند و پاسکال می‌گوید:«رفتار او واقعاً غیر قابل قبول است.» طبق ایمیل‌های به سرقت رفته که توسط دیلی بیست در روز شنبه منتشر شد، گوردون از مدیر :77/مپانی سونی پرسیده است که آیا جدا شدن دی کاپریو از پروژه جنبه‌ی مالی داشته است یا نه. که طبق پاسخ‌ها مسئله‌ی مالی دلیل اصلی نبوده است. نقش جابز، پس از عدم توافق با کریستین بل، نهایتاً به مایکل فاسبندر رسید و فیلم که در ابتدا در کمپانی سونی تولید شده بود به یونیورسال پیکچر واگذار شد.


این اخبار به همراه تعدادی ایمیل‌های شخصی، اطلاعات کارکنان و فیلم‌های پخش نشده، پس از یک حمله‌ی سایبری به سونی منتشر شده است. ویلو و جیدن اسمیت، فرزند سرمایه‌دار بزرگ، ویل اسمیت، نیز از این زخم‌زبان‌ها در امان نبوده‌اند. طبق اعلام دیلی بیست، تام روتمن، رییس تری استار، در 17 اکتبر پیامی را به مدیر سونی، دوگ بلگرید ارسال می‌کند که حاوی لینکی از یک مصاحبه است که در آن خانواده‌ی اسمیت بی‌کفایت خوانده شده‌اند.


در این میان، پیام‌هایی که بین پاسکال و فلدمن رد و بدل شده است، محتوایی کاملاً متفاوت دارد. دیگر پیام‌های مبالده شدن نشان می‌دهد که کمپانی سونی برای «جابز» "Jobs" و «شش شرور» "Sinister Six" به دنبال بازیگر "Notebook" بوده است. پیام‌های دیگری نیز هستند که حاوی معذرت‌خواهی جورج کلونی از پاسکال به دلیل خوب ظاهر نشدن در فیلم «مردان آثار» "The Monuments Men" است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما