«ادی ردمین»؛ از دختر دانمارکی تا هری پاتر!

 

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی، ادی ردمین که امسال به خاطر بازی در نقش استیون هاوکینگ در فیلم «تئوری همه چیز» توانست جایزه‌ی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به دست آورد، گزینه‌ی اول کمپانی برادران وارنر برای ایفای نقش در مجموعه‌ی جدیدی است که این کمپانی می‌خواهد در ادامه‌ی دنیای هری پاتر بسازد.


بر طبق گفته‌ها این مجموعه قرار است اقتباسی باشد از روی کتاب «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» که در سه قسمت روایت خواهد شد. در صورت پذیرفتن این پیشنهاد توسط ردمین، او نقش نیوتون آرتیمس فیدو اسکاماندر را بازی خواهد کرد. این فیلم 70 سال قبل از ماجراهای مجموعه هری پاتر را نشان خواهد داد و فیلمنامه اش برای اولین بار توسط شخص جی کی رولینگ نوشته خواهد شد. دیوید ییتس هم که سابقه کارگردانی 4 فیلم آخر مجموعه هری پاتر را دارد، کارگردانی «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» را بر عهده خواهد گرفت.. این فیلم 18 نوامبر 2016 اکران خواهد شد.


گفتنی است که ردمین امسال نقش اصلی فیلم «دختر دانمارکی» ساخته‌ی تام هوپر را نیز بازی خواهد کرد. او در این فیلم در نقش یک نقاش ترنس‌سکشوال ظاهر شده است. آن‌گونه که شواهد پیداست این نقشی هم هست که می‌تواند ردمین را همچون سال گذشته در لیست برترین بازی‌های امیدوار به کسب جوایز سینمایی معتبر قرار دهد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر