اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رونمایی از دو پوستر فیلم جدید کویینتین تارانتینو

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، «هشت نفرت‌انگیز»؛ فیلم کویینتین تارانتینو در حالی به زودی راهی پرده‌های سینما می‌شود که هنوز تریلری از آن منتشر نشده اما اخیرا از دو پوستر جدید آن رونمایی شده است. در این دو پوستر دیمین بیچیر، جنیفر لی و کورت راسل حضور دارند. ساخته جدید تارانتینو در کریسمس پیش رو اکران خواهد شد.

 

 

چندی پیش در مجله اینترتینمنت ویکلی از تصاویر جدید این فیلم رونمایی شده بود. روی جلد آن مجله هم  به فیلم جدید کویینتین تارانتینو، «هشت نفرت انگیز» می پرداخت و در آن فقط چهره جنیفر جیسن لی، کرت راسل و ساموئل ال جکسون مشخص بود. هنوز اما تریلری از پروژه پر ستاره کارگردان «لعنتی های بی آبرو» و «جانگوی رها از بند» منتشر نشده و هنوز خیلی از چهره های این فیلم رونمایی نشده اند. «هشت نفرت انگیز» فیلم جدید کارگردان «بیل را بکش» است که فیلمنامه آن توسط خود تارانتینو نوشته شده. در این اثر چهره هایی چون کرت راسل، مایکل مدسن، ساموئل ال جکسون، چانینگ تاتوم، زویی بل، تیم راث، بروس درن، دیمین بیچر، والتون گاگینز و... حضور دارند. کویینتین تارانتینو کارگردان برنده اسکار سینمای امریکا است که پیش از این ساخت فیلم های مهمی چون «سگ های انباری» و «پالپ فیکشن» را هم در پرونده اش دارد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما