اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

همکاری رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی در یک پروژه جدید

 

 

به نقل از دیجیتال اسپای، رابرت دنیرو به تازگی عنوان کرده است که همکاری‌اش با مارتین اسکورسیزی در فیلم I Heard You Paint Houses قرار است سال آینده آغاز شده و وارد مرحله‌ی فیلمبرداری شود.

 

"ما در حال برنامه ریزی برای انجام این کار هستیم. تولید فیلم قرار است سال آینده آغاز شود. ما آرام آرام همه چیز را فراهم می‌کنیم." این می‌تواند یک خبر فوق‌العاده برای طرفداران همکاری‌های گذشته‌ی این دو هنرمند بزرگ باشد. شاهکارهایی مانند «رفقای خوب»، «راننده‌ی تاکسی»، «تنگه‌ی وحشت»، «گاو خشمگین»، «کازینو» و فیلمی که نقطه‌ی آغاز این همکاری‌ها بود: «خیابان‌های پایین شهر» گفته می‌شود صحبت‌ها با «آل پاچینو» و «جو پشی» نیز برای اضافه‌شدن به پروژه انجام شده است. در این‌صورت باید منتظر یک فیلم گانگستری تمام عیار از استاد بزرگ سینما، مارتین اسکورسیزی باشیم.

 

این پروژه که به نام «مرد ایرلندی» نیز شناخته می‌شود، اقتباسی است از کتاب پرفروش I Heard You Paint Houses نوشته‌ی چارلز برانت. داستان پیرامون ماجرای واقعی آدمکش حرفه‌ای بدنام، فرانک شیران ملقب به مرد ایرلندی می باشد که قرار است نقش او را رابرت دنیرو ایفا کند. "رنگ کردن یک خانه به معنای کشتن صاحب آن خانه است و رنگ همان خونی است که به دیوار و کف زمین می‌پاشد. بنا بر پنج سال گفتگوهای ضبط شده میان فرانک شیران و چارلز برانت، مرد ایرلندی اعتراف به کشتن بیش‌از بیست‌و‌پنج نفر برای دارو‌دسته‌اش کرده است."

 

دنیرو اضافه کرد: "داستان راجع‌به مردی هست که اعتراف به کشتن دو گانگستر بزرگ، جیمی هوفا و جو گالو می‌کنه. من قرار است نقش او را بازی کنم و بی‌صبرانه منتظر آن هستم." همانطور که دنیرو اشاره کرد مراحل تولید فیلم آرام پیش می‌رود و تا کنون تاریخ اکران آن مشخص نشده است. هم‌اکنون رابرت دنیرو فیلم The Intern را آماده‌ی اکران دارد که در روزهای آتی در سراسر جهان اکران می‌شود. همچنین قرار است این هنرمند هم‌بازی جنیفر انیستون در یک فیلم کمدی به کارگردانی  تیلور هکفورد باشد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما