اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رابرت دنیرو و چارلز گرودین در فرار نیمهشب 2

فرار نیمه شب (Midnight Run) کمدی ماجراجویانه با لحظات اکشنی بود که در سال 1988 توسط مارتین برست ساخته شد. در یک تعقیب و گریز مهیج رابرت دنیرو در نقش جک والش به دنبال سارقی به نام جاناتان (دوک) با بازی چارلز گرودوین میرود. دوک بارها سعی بر اغوای جک دارد ولی جک هیچگاه پا روی وظیفهاش نمیگذارد. دوک پولهای یک باند مافیایی کوچک را ربوده و عوامل این باند هم به دنبال او هستند و پای جک والش هم به ماجرای آنها باز میشود. حال جک باید از دوک در مقابل آدمکشان هم محافظت کند تا او را سالم تحویل قانون دهد.

 

پس از پایان ماجرا جک وقتی متوجه میشود این پولها برای مافیا بوده و دوک هم در این تعقیب و گریز به انسان شریفی تبدیل شده است او را آزاد میکند. حال پس از بیست و دو سال City Light Film تصمیم گرفته است دنبالهای از این فیلم محبوب را بسازد. در این راستا آنها با رابرت دنیرو و چارلز گرودوین قرار داد بستند و به دنبال کارگردان برای این قسمت هستند. شاید دوک بار دیگر دست به خطاهایی زده که FBI جک والش را برای تعقیب او فرستاده است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

+2 #1 Guest 1389-03-19 11:52
مرسي دوست عزيز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما