اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

هریسون فورد: به خاطر اسپیلبرگ در ایندیانا جونز بازی می‌کنم

 

هریسون فورد، ستاره ۷۴ ساله هالیوود گفته است فقط به این دلیل که کارگردانی فیلم جدید ایندیانا جونز را اسپیلبرگ برعهده دارد، قبول کرده بار دیگر در این مجموعه نقش آفرینی کند. او به خبرنگار بی‌بی‌سی گفته است: همیشه فکرش را می‌کردم که در قسمت دیگری بازی کنم، اما فقط به شرط آنکه کارگردانش استیون (اسپیلبرگ) باشد.

 

او گفته است که اسپیلبرگ مشغول کار روی فیلمنامه است. هفته پیش کمپانی فیلمسازی والت دیزنی اعلام کرده است که هریسون فورد و استیون اسپیلبرگ بار دیگر در قسمت دیگری از رشته فیلم‌های ایندیانا جونز همکاری خواهند کرد. پنجمین بخش از این فیلم که هنوز عنوان ندارد، قرار است در ژوئیه ۲۰۱۹ به نمایش در آید. قلمرو جمجمه بلورین، آخرین فیلم از این مجموعه در سال ۲۰۰۸ به نمایش در آمد.

 

این دو نخستین بار در فیلم مهاجمان صندوق گمشده در سال ۱۹۸۱، نخستین فیلم از مجموعه ایندیانا جونز همکاری‌شان را آغاز کردند که با سه فیلم دیگر از این مجموعه ادامه یافت. فورد که پیش از این در سال ۱۹۷۷ با بازی در فیلم جنگ ستارگان شهرتی جهانی پیدا کرده بود، با فیلم‌های ایندیانا جونز به یکی از پول‌ساز‌ترین ستاره‌های هالیوود تبدیل شد. چهار فیلم ایندیانا جونز تاکنون حدود ۲ میلیارد دلار فروش داشته است.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما