اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

انتشار اولین تیزر دانکرک جدیدترین فیلم کریستوفر نولان

تیزر دانکرک فیلم جدید کریستوفر نولان

برادران وارنر اولین تیزر فیلم جدید کریستوفر نولان خالق سه گانه بتمن را منتشر کرد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، دهمین فیلم سینمایی این کارگردان بریتانیایی به جنگ جهانی دوم می‌پردازد و لوکیشن‌هایی را نیز در فرانسه دارد. موضوع فیلم در مورد عملیات تخلیه سربازان متفقین از ساحل دانکرک در فرانسه موسوم به عملیات داینامو است. این عملیات به «معجزه دانکرک» هم شهرت دارد.
تام هاردی، کنت برانا و مارک رایلنس بازیگران اصلی این پروژه را تشکیل می‌دهند. تام هاردی پیش از این در «تلقین» و «شوالیه تاریکی بر می خیزد» با نولان همکاری کرده بود.

آهنگسازی این فیلم را هانس زیمر بر عهده داشته است که از همین تیزر بسیار کوتاه نیز هولناکی موسیقی برای کمک کردن به صحنه‌های نبرد مشخص است. این فیلم نیز ششمین همکاری زیمر و نولان به شمار می‌رود

 

تازه‌ترین فیلم نولان که یکی از محبوب‌ترین کارگردانان سینمای آمریکا به شمار می‌رود در فرمت 65 میلی‌متری آی‌مکس در 21 ژوئیه 2017 نمایش داده خواهد شد.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما