اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ریس ویترسپون در «دوباره خانه» بازی می‌کند

 

ریس ویترسپون

کمدی مستقل «دوباره خانه» با بازی ریس ویترسپون جلوی دوربین می رود. او یکی از تهیه کنندگان فیلم هم هست.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از امپایر، هالی مه یرز دختر نانسی مه یزر کمدی ساز مطرح هالیوودی، وظیفه کارگردانی این کمدی را به عهده دارد. او اولین ساخته سینمایی خود در مقام کارگردان را، براساس فیلم نامه ای غیر اقتباسی از خودش جلوی دوربین می برد. کلید فیلم برداری «دوباره خانه» اوایل فصل پائیز زده می شود. این فصل نقش مهمی در داستان فیلم و ماجراهای آن دارد.

 

در داستان فیلم، ویترزپون نقش مادر دو فرزند را دارد که به تازگی از همسرش جدا شده و به منزل قدیمی اش در لس آنجلس برمی گردد. در این محل است که او به کمک چند جوان می آید و همین کار، کاراکتر محوری داستان را با یک سری مشکلات و مسائل پیش بینی نشده روبرو می کند. هالی مه یرز فیلم نامه «دوباره خانه» را سه سال قبل نوشته بود و در این مدت، به دنبال یک چهره سرشناس بود تا امر تولید فیلم را به عهده بگیرد.

 

به نوشته امپایر آنلاین، بقیه بازیگران این کمدی مستقل خانوادگی تا یک ماه دیگر انتخاب و معرفی می شوند. ریس ویترزپون که به دنبال کارهای متفاوت و مستقل است، این روزها جلوی دوربین تلویزیون و مجموعه دلهره آور «دروغ های کوچک بزرگ» است. او در این مجموعه با نیکول کیدمن هم بازی است. این دو در داستان مجموعه، در قالب مادرانی ظاهر می شوند که با موضوع یک قتل درگیر می شوند.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما