اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

رابرت دنیرو، دانلد ترامپ را با شخصیت تراویس بیکل مقایسه کرد

 

تراویس بیکل

 

رابرت دنیرو بازیگر مشهور سینمای آمریکا که یک دموکرات است دانلد ترامپ؛ نامزد جمهموری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با تراویس بیکل شخصیت فیلم «راننده تاکسی» 1976 که مشکل روانی داشت، مقایسه کرد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی، دنیرو گفته است: «حرف‌های ترامپ کاملا احمقانه  و مضحک است... او کاملاً دیوانه است».

 

دنیرو روز جمعه در جریان پرسش و پاسخ در فستیوال فیلم سارایوو  این حرف را زد. دونیرو گفت: «یکی از چیزهایی که در نظرمن مضحک  است این است که بیکل دوباره برگشته سر رانندگی تاکسی، و مشهورشده، و به امروز بی ربط نیست».

 

او سپس بیکل را با ترامپ مقایسه کرد: «افرادی مثل ترامپ نباید در چنین منصبی باشند... خدا رحم کند». گزارش شده که حرفهای دونیرو با استقبال زیادی روبرو شده است. نیرو همچنین گفت که فکر می‌کند رسانه ها زیادی روی ترامپ متمرکز شده اند. اما اکنون تغییر لحنی ایجاد شده است. آن‌ها تازه متوجه شده‌اند که ترامپ دقیقا چه شخصیتی دارد. آن‌ها الان می‌گویند: «بیخیال دانلد، مزخرف نگو، چرت و پرت نگو، دست بردار».

 

دنیرو این حرف‌ها را در نشست خبری فستیوالی زد که در بیست و دومین سال برگزاری‌اش، برای نخستین بار جایزه ی دستاورد یک عمر را به دنیرو داد.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما