گیلرمو دل تورو فیلم جدیدش را کلید زد!

 

 گیلرمو دل تورو

 

گیلرمو دل تورو ظاهراً برای آغاز آخرین فیلمش، شکل آب، ثانیه شماری می کرده است. او در توییتی نوشت "شروع شد! ساعت 4 بعد از ظهر به وقت تورانتو...». طی نشستی خبری از سوی فاکس سرچلایت پیکچرز، اعلام شد که تولید این فیلم دوشنبه شروع شده. در 2017 فیلم اکران خواهد شد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از گاردین فیلم «داستانی از جهانی دیگر»  توصیف شده در بستر جنگ سرد در امریکا حوالی 1963 و نیز سفری رازآمیز و جادویی.

 

گاردین نوشت که در این فیلم دل تورو مردی دوزیست است که با زنی معمولی پیوندی برقرار می‌کند. دل تورو، که نامزد اسکار شده، همراه با ونسا تیلور فیلم را نوشته و کارگردانی کرده، یعنی کسی که در پروژه های دایورجنت و بازی تاج و تخت حضور داشته است. اغلب دست اندر کاران فیلم نامزد اسکار بوده اند. بازیگران عبارتند از سلی هاکینز که در فیلم گودزیلا بازی کرد؛ ریچارد جنکینز که در فیلم ملاقات کننده بازی کرد و در آلیور کیتریج؛ بازیگرانی چون مایکل شنن و مایکل اشتولبرگ؛ و اوکتاویا اسپینسر که در سریال دایورجنت نقش ایفا کرد؛ و داگ جونز که اغلب با دل تورو کار می‌کرد.

 

"نگاه من در ساخت این مخلوقات بسیار خاص است. ما زمانی حدود 9 ماه را صرف ساخت این مخلوقات کرده‌ایم. این بیشترین زمان ممکن برای ساخت یک فیلم است. من تاکنون چنین تجربه‌ای نداشته‌ام. به نظرم با این مقدمه‌چینی باید فیلم خوبی از آب دربیاید". این را گیلرمو دل تورو به هالیوود ریپورتر گفته است. در هر صورت باید منتظر ماند و فیلم جدید ایشان را دید!

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر