اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مریل استریپ می‌گوید که از منتقدان فیلم نفرت دارد!

 

فلورنس فاستر جنکینز

 

پس از انتشار اولین نظرات منتقدان آمریکایی نسبت به کیفیت پایین فیلم جدید مریل استریپ؛ «فلورنس فاستر جنکینز» استریپ اعلام کرد که از منتقدان نفرت دارد!


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از فیلم نیوز (film-news.co.uk) به تازگی فیلم «فلورنس فاستر جنکینز» -که امروز اعلام شده است فیلم افتتاح کننده‌ی جشنواره‌ی توکیوی 2016 نیز هست-توسط کمپانی تولیدکننده برای تنی چند از منتقدان مشهور آمریکایی نمایش داده شده است. نمایشی که البته به نظر می‌رسد چندان به نفع این کمپانی نبوده است. زیرا منتقدان بسیاری از کیفیت پایین هنری فیلم انتقاد کرده‌اند. رفتاری که هر چند از سوی تهیه‌کنندگان فیلم پاسخی داده نشده است اما خشم مریل استریپ بازیگر مشهور هالیوودی را که در این فیلم در نقش فلورنس ظاهر شده است را برانگیخته است.

 

استریپ که به تازگی با یک شبکه‌ی کابلی مصاحبه کرده است در مواجهه با سوال مصاحبه کننده که از او در مورد واکنش‌ها به فیلم جدیدش از او پرسیده بود با بی میلی گفت: "من اصلاً نمی‌فهمم آن‌ها از چه چیزی دارند سخن می‌گویند؟ حرف آن‌ها چه اهمیتی دارد؟ من هم با آن‌ها نشستم . فیلم را دیدم. به جز عوامل فیلم و این‌ها کلی مردم مشتاق هم توی سالن حاضر بودند. خیلی هم به فیلم خندیدند و از آن لذت بردند! این یک فیلم کمدی است. چه توقعی دارند؟ من همیشه از منتقدهای فیلم نفرت داشته‌ام". 

 

البته به نظر می‌رسد جمله‌ی حرف‌های آن‌ها چه اهمیتی دارد که توسط استریپ و خطاب به منتقدان فیلم آمریکایی خطاب شده چندان درست نباشد. چون در هر صورت تجربه نشان داده که نظرات منتقدان در فروش فیلم‌های روی پرده در آمریکا به شدت تاثیرگذار است. تازه حملات به فیلم جدید استریپ قبل از موعد اکران جهانی آن بوده است و حتی ممکن است این نقدهای منفی در حین اکران فیلم شدت یابد.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما