اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ساخت دنباله «مصائب مسیح» حداقل سه سال طول می‌کشد

 

 

مدتی پیش بود که اعلام شد مل گیبسون قصد دارد که تا دنباله‌ی «مصائب مسیح»؛ موفق ترین فیلم مستقل تمام دوران‌ها در گیشه را جلوی دوربین ببرد.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر و به نقل از ورایتی حالا فیلمساز 60 ساله‌ی آمریکایی از انتخاب عنوان قطعی این پروژه‌ی سینمایی با نام «رستاخیز» خبر داده است. 

 

به نق از ورایتی گیبسون با حضور در یک برنامه ی تلویزیونی با نام لیت شو با اجرای استیون کولبر اعلام کرد فیلمنامه ی رستاخیز همچنان در مرحله‌ی نگارش است و به دلیل عظمت سوژه فیلم بعید به نظر می رسد زودتر از سه سال آینده روانه پرده سینماها شود. به گفته ی این بازیگر و فیلمساز امریکایی: "قرار نیست واقعه ای را صرفاً براساس ترتیب زمانی اتفاقات آن دوران روایت کنیم، چرا که خسته کننده است و کسی نیست که ماجرایش را نخوانده باشد. اما همزمان اتفاقاتی رخ داده اند که خیلی ها از آن ها بی اطلاع هستند"

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما