اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

واکنش رابرت دنیرو به ریاست‌جمهوری دنالد ترامپ

 

 

 

شاید رابرت دنیرو تنها هنرمند مطرح جهانی بود که در طی تبلیغات دو نامزد اصلی تصدی ریاست جمهوری آمریکا فعالیت‌های گسترده‌ای برای پیروزی یکی از نامزدها [هیلاری کلنتون از اردوگاه دموکرات‌ها] انجام داد. فعالیت‌هایی که در نهایت با پیروزی رقیب خانم کلینتون با شکست همه جانبه ای مواجه شد.


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از گاردین رابرت دنیرو که پیشتر در یک ویدیوی تبلیغی اعلام کرده بود که می‌خواهد با مشت به صورت  بزند، حالا می گوید که دیگر نمی تواند که این کار را بکند چون او به مقام ریاست جمهوری ایالات متحده رسیده است!

 

رابرت دنیرو با اعلام ناامیدی‌اش از انتخاب نامزد مورد حمایت جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شوخی گفته شاید هم راهی ایتالیا شود اما به موقعیت جدید ترامپ احترام می گذارد. او چهارشنبه شب در برنامه تلویزیونی جیمی کیمل گفت: " می خواهم ببینم او چه کاری می خواهد بکند و چطور می خواهد این کارها را انجام بدهد و در ضمن می بینم که در بسیاری از شهرها مردم زیادی از انتخاب او ناراحت هستند و اعتراض می کنند" 

 

این بازیگر محبوب در گذشته شدیدترین اعتراض های ممکن را به ترامپ کرده بود و از او به عنوان دیوانه، یک فاجعه ی نژادی و یک احمق یاد کرده بود.

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما