اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

شین کاروث از تازه‌ترین فیلمش می‌گوید؛ اقیانوس مدرن

 

 

 

فیلم‌های شین کاروث اگرچه بسیار کوچک و جمع و جور مستقل هستند اما همان‌ها انبوهی از ایده‌ها را در پشت تصاویر خود دارند. او چند سالی است که با مشقت در حال ساخت سومین فیلم بلند داستانی خود است. فیلمی که به نظر می رسد مختصاتش برای اولین بار کاروث را مجاب ساخته است که برای ساختنش به سراغ بازیگران چهره برود. 


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از ایندی وایر فیلمساز مستقل و رادیکال امریکایی چند سالی است که در حال ساخت جدیدترین فیلمش است. او می‌گوید که چون بسیار جزنگر و سختگیر است و معمولا فیلم‌هایش نمی‌فروشد سخت می‌تواند که برای ساخت فیلم‌هایش سرمایه گذار پیدا کند. "حتی کمپانی های بزرگ که چند سالی است شرکتی کوچک برای تهیه‌ی فیلم‌های مستقل افتتاح کرده اند نیز چندان مایل نیستند در پروژه هایم سرمایه گذاری کنند. به نظر آن ها من زیاده از حد جاه طلب هستم. البته  من فکر می کنم مشکل جای دیگری باشد. شاید به نظر آن ها من خیلی جوان تر از آن هستم که جاه طلب باشم". این را کاروث به خبرنگار ایندی وایر می‌گوید. او در پاسخ به سوال خبرنگار ایندی وایر که از او درباره‌ی موفقیت‌های چشمگیر فیلم قبلی‌اش رنگ سرچشمه می‌پرسد و اینکه حتی این موفقینت‌های بین المللی نتوانسته سرمایه‌گذاران را برای تهیه‌ی فیلم جدید او مجاب کند، پاسخ می دهد: "شاید این‌ها چندان مهم نباشد. البته من عجله ای برای ساختن فیلم جدیدم ندارم"

 

کاروث همچنین درباره‌ی مضمون فیلم جدیدش؛ «اقیانوس مدرن» نیز می‌گوید:"فیلم قطعاً در درون ژانر خاصی قالب بندی نمی‌شود. فقط سعی کرده‌ام روایتی از زندگی چند نفر بخصوص بر روی یک کشتی بزرگ را به صورت داستانی بازگو کنم". 

 

پیش از این گفته می شد که آن هاتاوی، دنیل رادکلیف و کیانو ریوز بازیگران جدیدترین فیلم کاروث خواهند بود. هر چند که تا به اینجای کار هیچ خبر رسمی‌ای از حضور آن‌ها در پروژه ی جدید کاروث یا اتمام همکاری‌اشان منتشر نشده است. که البته این موضوع می تواند به  زمان طولانی تولید فیلم کاروث بستگی داشته باشد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما