اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پروژه‌ی جدید سینمای هالیوود؛ زاک افرون به نقش تد باندی

 

 

جو برلینگر در حال آماده کردن مقدمات ساخت فیلم «به شدت شرور» است که به زندگانی تد باندی قاتل زنجیره‌ای مشهور آمریکایی می‌پردازد.


به گزارش آکادمی هنر و به نقل از اسکرین دیلی، جو برلینگر در حال آماده‌سازی مقدمات ساخت فیلم «به شدت شرور» است که به مقطعی از زندگانی تد باندی قاتل زنجیره‌ای مشهور آمریکا که در ر ژانویه ۱۹۸۹ در زندان ایالتی فلوریدا با صندلی الکتریکی اعدام شد، می‌پردازد. طبق شنیده‌ها قرار است که تا در این فیلم زاک افرون در نقش جوانی‌های تد باندی بازی کند. فیلم همچنین از زاویه‌ی دید لیز، معشوقه‌ی تد باندی روایت می‌شود، با اینکه برای نقش لیز هنوز بازیگری انتخاب نشده است.

 

تئودور رابرت؛ تد باندی  در نوامبر ۱۹۴۶ متولد شد و در ژانویه ۱۹۸۹ در زندان ایالتی فلوریدا با صندلی الکتریکی اعدام شد. او یک قاتل و متجاوز سریالی، آدم ربا، دزد و مرده باز بود که در دهه ۱۹۷۰ به ده‌ها زن حمله کرد و تعداد زیادی از آنها را به قتل رساند. احتمال می‌رود جنایات او حتی پیش از این تاریخ آغاز شده باشد. پس از بیش از یک دهه انکار او تنها اندکی پیش از اجرای حکم اعدامش به قتل بیش از ۳۰ زن جوان بین سال‌های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ اعتراف کرد. تعداد واقعی قتل‌های انجام شده توسط او کاملاً مشخص نیست.

 

باندی خوش قیافه و دارای شخصیتی کاریزماتیک توصیف شده، این دو مشخصه به او در جلب اعتماد قربانیانش کمک می‌کرد. در موارد بسیاری او در مکان‌های عمومی در قالب کسی که آسیب دیده یا معلولیت دارد به زنان نزدیک می‌شد و از آنها برای انجام کاری کمک می‌خواست (مثلاً برای حمل چند کتاب) او از این حربه برای کشاندن آنها به یک مکان خلوت استفاده می‌کرد. در مواردی نیز او در قالب پلیس یا مأمور آتش‌نشانی ظاهر می‌شد و از قدرت قانونی جعلیش برای همراه کردن قربانی استفاده می‌کرد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

دیدگاه‌ها  

+1 #1 سارا 1396-09-21 02:45
:-) ;-) :-| :sad: :sad: :cry: :cry: کاش زود بیادش...من که زندگینامشو خوندم به نظرم ازش میشه یه فیلم خیلی خوب ساخت که آگاهی ادما رو بالاتر ببره در باره این اختلال شخصیتی و بیماری های دیگه ای که احتمالا این فرد داشته...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما