اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ترمیناتور 6 با تکمیل شدن بازیگران‌اش به زودی کلید می‌خورد

فیلم ترمیناتور 6

بازیگران ترمیناتور 6 به کارگردانی تیم میلر و تهیه کنندگی جیمز کامرون و دیوید الیسون بالاخره تکمیل شد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، ترمیناتور 6 به نوعی بازسازی ترمیناتور سال 1984 به شمار می‌رود و برای پیدا کردن بازیگر نقش همیلتون به دنبال یک بازیگر لاتین بودند. به همین ترتیب پس از مدت‌ها، ناتالی رییس بازیگر کلمبیایی برای بازی در نقش اصلی بازسازی فیلم «ترمیناتور» انتخاب شد. رییس کارش را در کلمبیا با بازی در برنامه‌های کودکان شروع کرد و با بازی در دو سریال مورد توجه اسپانیایی زبان به شهرت رسید.

 

لیندا همیلتون و آرنولد شوارتزنگر نیز برای ایفای نقش‌های اصلی خودشان به این فیلم بازمی‌گردند.گابریل لونا که برای بازی در نقش «گوست رایدر» در سریال «ماموران شیلد» شبکه ای‌بی‌سی شناخته شده و نیز دیگو بونتو بازیگر مکزیکی هم در این فیلم بازی می‌کنند. در عین حال مکنزی دیویس بازیگر فیلم «بلید رانر ۲۰۴۹» هم یکی از بازیگران جدیدی است که به این فیلم اکشن علمی-تخیلی اضافه شده است.

 

این پروژه توسط کمپانی پارامونت و اسکای‌دنس ساخته می‌شود و تیم میلر که تجربه خوبی از «ددپول» برای خود باقی گذاشته بود کارگردانی فیلم را بر عهده دارد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما