کریس اونز ۱۰۰ سالگی کاپیتان آمریکا را جشن گرفت

کاپیتان آمریکا



کاپیتان آمریکا یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای مارول در چهارم ژوئیه سال جاری ۱۰۰ ساله شد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، کریس اونز بازیگر نقش کاپیتان آمریکا که از سال ۲۰۱۱ با این ابرقهرمان شناخته می‌شود با پیامی طنز در توییتر از طرفدارانش خواست کنار او ۱۰۰ سالگی دوست‌ را جشن بگیرند.


اونز نوشت: «۴امین روز بر همه مبارک!!‌ من عاشق این کشورم و احساس غرور می‌کنم از آن زمان دور تا به حال که در اینجا هستم. امروز در امان هستیم! چون روز تولد یکی از بهترین دوستان بسیار خوب من در ذهنم است. من می‌شنوم که می‌گه ۱۰۰ ساله شده.

شاید اونز تمایل داشته در ۱۰۰مین سالگرد کاپیتان آمریکا فیلمی مستقل داشته باشد چون مارول امسال فیلم بزرگ اونجرها: جنگ ابدیت را داشت و کاپیتان در کنار دیگر ابرقهرمان‌ها حاضر بود قطعا جایی برای فیلمی مستقل کاپیتان آمریکا در جدول پخش خود نداشته است. اما یک نکته دیگر هم باید اشاره شود که امسال صدمین سال خلق شخصیت کاپیتان آمریکا نیست!


در اولین فیلم کاپیتان آمریکا، کاپیتان سعی دارد در جنگ جهانی دوم شرکت کند و به میهنش خدمت کند که در همین راستا در ارتش ثبت نام می‌کند، او تاریخ تولد خودش بر روی برگه را ۴ ژوییه ۱۹۱۸ می‌نویسد. اشاره کریس اونز نیز به همین تاریخ است که ۱۰۰مین سالروز دوستش را جشن گرفته است،‌ در صورتی که این شخصیت سال‌ها بعد در دنیای کمیک خلق شده است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر