پس از یک دهه، سرزمین زامبی 2 به روی پرده می‌آید

زامبی لند 2

 

قسمت اول سرزمین زامبی کمدی ترسناک موفق بسیار مورد استقبال قرار گرفت و حال خبر از ساخت قسمت دوم آن در اوایل 2019 به گوش می‌رسد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، سرزمین زامبی به کارگردانی روبن فلیشر کمدی ترسناک کلمبیا پیکچرز بود که در ماه‌های گذشته خبرهایی از به نگارش درآمدن قسمت دوم آن منتشر شده بود. حال با توجه به گفت‌وگوی کوتاه نویسندگان گویا عوامل قسمت اول حفظ شده اند.

 

در قسمت اول بعد از اینکه یک دانشجوی خجالتی (جسی آیزنبرگ) متوجه می‌شود که تمامی مردم شهر در حال تبدیل شدن به زامبی هستند از شهر فرار کرده و تلاش می‌کند به نزد خانواده‌اش که امیدوار است زنده باشند برگردد و در راه با تنها یک مرد (وودی هارلسون) و دو خواهر (اما استون و ابیگیل برسلین) که آنها هم مانند وی تلاش می‌کنند زنده بمانند برخورد می‌کند. همچون قسمت اول، آیزنبرگ، هارلسون، استون (که با همین فیلم در سینما مشهور شد) و برسلین ایفای نقش خواهند کرد و فلیشر نیز در مقام کارگردان بازخواهد گشت.

 

پل ویک و رت ریس نویسندگان قسمت اول چند ماه پیش خبر از ایده‌های جذابی برای سرزمین زامبی 2 داشتند ولی جزییاتی را مطرح نکردند تا این‌که ساعاتی پیش گفت‌وگوی کوتاه ویک خبررسان اکران قسمت دوم در ده سالگی قسمت اول آمد. ویک خود در مورد ادامه پیدا کردن این داستان می‌گوید: «این پروژه از آن دست قصه‌هایی داشت که مخاطبان تمایل زیادی داشتند به مدت بیشتری آن را دنبال کنند البته که این ادامه پیدا کردن غیرمنطقی منظور نیست. از سوی دیگر وودی، جسی و ابیگل شخصیت‌های خودشان را بسیار دوست داشتند و پس از بازخورد از مخاطبان دوست داشتند بار دیگر آن‌ها را زنده کنند. ما خودمان هم از این‌که به کار روی قسمت دوم بازگشته‌ایم شگفت زده هستیم».

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر