اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

یک اتفاق عجیب! جیم جارموش زامبی می‌سازد: مرده‌ها نمی‌میرند

فیلم مرده ها نمی میرند جیم جارموش

 



جیم جارموش کارگردان پرآوازه سینمای مستقل آمریکا یک کمدی ترسناک با ستارگان سینما می‌سازد.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، جارموش که پنج سال پیش با فیلم «تنها عاشقان زنده می‌مانند» (2013) علاقه خود به خون آشامان را نشان داد و حتی ارجاعاتی به زامبی نیز داده می‌شد این بار یک فیلم با محوریت زامبی که مایه‌های طنز دارد می‌سازد.



در تازه‌ترین فیلم جارموش که «مرده‌ها نمی‎‌میرند» The Dead Don't Die نام دارد، بیل مورای، تیلدا سوئینتون، آدام درایر و استیو بوشمی ایفای نقش کرده‌اند که پیش از این سابقه همکاری با جارموش نیز داشته‌اند و می‌توان به آن‌ها سلنا گومز را نیز اضافه کرد.



فیلم توسط جاشوا آستراچان و کارتر لوگان تهیه خواهد شد و پخش جهانی آن توسط فوکوس فیچر و یونیورسال پیکچرز که پیش از این در دو فیلم گل‌های پژمرده (2005) و مرزهای کنترل (2009) با جارموش همکاری داشتند، برعهده دارند. در حال حاضر جزییات بیشتری از داستان و دیگر موارد در دسترس نیست.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما