اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

یک بازیگر خردسال کارگردان شد

بروکلین پرنس

بروکلین پرینس بازیگر ۸ ساله فیلم «پروژه فیلادلفیا» در حال کارگردانی فیلم کوتاهی به نام «رنگ‌ها» است.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ایندی‌وایر، بروکلین پرینس یکی از بازیگرهای خردسال فیلم «پروژه فیلادلفیا» (2017) که خوش درخشیده بود با توجه به علاقه پشت دوربین قرار گرفته است.



پیش از پرینس، رابرت رودریگز کارگردان نام آشنای سینما در 7 سالگی فیلمی را بر اساس روش مونتاژ از دیگر ویدیوهای موجود ساخته بود اما حال پرینس کم سن و سال ترین شخصی است که روند تولید یک فیلم را پشت سر گذاشته است.



بروکلین پرینس این فیلم کوتاه را با کمک گرفتن از شان بیکر کارگردان فیلم «پروژه فیلادلفیا» و بن لوب فیلمبرداری که به تازگی فیلم «مندی» را کار کرده است، کارگردانی می کند.



این بازیگر خردسال با گذاشتن عکس خود در پشت دوربین در صفحه اینستاگرام چنین نوشت: «رویای من برای کارگردان شدن از «پروژه فیلادلفیا» آغاز شد. من عاشق تماشای کار شان بیکر (کارگردان فیلم) بودم و از شکیبایی، بینش و خلاقیتش الهام می گرفتم، از آن زمان به بعد همواره رویای من تبدیل شدن به یکی از کم سن و سال ترین کارگردانان تمام تاریخ بود. امروز سفر من به عنوان کارگردان آغاز می شود، از دوست و مربی ام، شان بیکر برای به وجود آوردن این باور در من و همچنین گروه شگفت انگیز عوامل و بازیگری تشکر می کنم. امیدوارم همه شما را سربلند کنم. من نمی توانم برای اینکه دنیا رنگ‌ها را ببیند منتظر بمانم.»




درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما