اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

والس با براندو تبدیل به فیلم می‌شود

والس با براندو

بیلی زِین هنرپیشه هالیوودی که شباهت بسیاری به مارلون براندو دارد، حالا قرار است در یک فیلم نقش این بازیگر فقید اسکاری را ایفا کند.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از هالیوود ریپورتر، «بیلی زِین» نقش «مارلون براندو» را در فیلمی با نام «والس با براندو» به نویسندگی و کارگردانی بیل فیشمن ایفا می‌کند.



این فیلم را که خود زِین یکی از تهیه‌کنندگانش است براساس خاطرات سال ۲۰۱۱ برنارد جاج معمار ساکن لس‌آنجلس ساخته می‌شود. پیش از این خاطرات او با نام Waltzing With Brando: Planning a Paradise in Tahiti منتشر شده بود. او در مورد خاطرات دهه ۷۰ میلادی خود که برای استراحت و دوری از دیگران به جزیره‌ای خالی از سکنه در اقیانوس آرام جنوبی می‌رود و در آنجا با مارلون براندو آشنا می‌شود. هنوز مشخص نیست که چه کسی نقش «برنادر جاج» را ایفا خواهد کرد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما