بن افلک فیلمی جنگی از فیلمنامه نویسنده کاراگاه واقعی می‌سازد

بن افلک فیلم ارتش شبح

 

بن‌افلک به‌عنوان بازیگر و کارگردان فیلمی برای کمپانی یونیورسال پیکچرز قرارداد بست.



به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، بن‌ افلک در فیلم «ارتش شبح» Ghost Army که با اقتباس از کتابی با عنوان «ارتش شبح جنگ جهانی دوم» نوشته ریک بایر و الیزابت سِیلِس ساخته می‌شود، به عنوان کارگردان و بازیگر حضور خواهد داشت.



از آنجا که انتظار می‌رود افلک در بازنویسی فیلمنامه نیز نقش داشته باشد، هنوز روشن نیست که چه زمانی تولید این فیلم شروع می‌شود. فیلمنامه موجود نوشته نیک پیزولاتو نویسنده «کارآگاهان واقعی» برای شبکه اچ‌بی‌او است که بر مبنای طرح اولیه‌ای از هنری گِیدن نویسنده «شزم!» شکل گرفته بود.



این فیلم داستان واقعی یک اسکادران متشکل از چهره‌هایی از مدرسه هنر، آژانس‌های تبلیغاتی و دیگر مشاغل خلاق است که وظیفه‌شان این بود که نازی‌ها را به اشتباه بیندازند تا آنها تصور کنند که شمار سربازان آمریکایی خیلی بیشتر از آن چیزی است که در واقع بود. این کتاب داستان گروهی از نیروهای جوان شامل بیل بلاس طراح مد، السوورث کلی نقاش، آرتور سینگر هنرمند، آرت کین عکاس و دیگرانی است که این مأموریت مخفی را پیش می‌برند. کار آن‌ها خلق نمایشی جاده‌ای با تانک‌های غیرواقعی و ساوند افکت‌های ضبط شده از قبل است.

افلک این فیلم را در کمپانی تولید خودش و اندرو لازار «پرل استریت فیلمز» که سازنده فیلم‌هایی چون «تک‌تیرانداز آمریکایی» و کمدی تلویزیونی «اسمارت را بگیر» بود، تولید می‌کند.



وی جدول کاری شلوغی پیش رو دارد که بازی در درامی بسکتبالی با عنوان «تورنس» برای برادران وارنر و «آخرین چیزی که او می‌خواست» برای نت‌فلیکس از جمله آنهاست.

 

منبع: مهر

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر