اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

بالاخره رنگ حقیقت می‌گیرد؛ رابرت دنیرو و دی کاپریو در فیلم جدید اسکورسیزی

رابرت دنیرو و لئوناردو دی کاپریو

رویای حضور دنیرو و دی کاپریو در فیلمی از مارتین اسکورسیزی رنگ واقعیت می‌گیرد.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، اردیبهشت نود و شش بود که خبر از ساخت “قاتلان ماه کامل” (Killers of the Flower Moon) با حضور دنیرو و دی کاپریو دادیم؛ اما سکوت از اسکورسیزی اکران شد و پس از آن خبر ساخت ایرلندی آمد بی‌آن‌که دیگر خبر ساخت آن فیلم تایید شود و کم کم به فراموشی سپارده شد. 

 

«رابرت دنیرو» و «مارتین اسکورسیزی» این روزها به‌خاطر جدیدترین اثرشان بنام “مرد ایرلندی” (The Irishman) بر سر زبان‌ها هستند و اکنون نیز این دو بازیگر و کارگردان نام‌آشنای آمریکایی خبر همکاری مجدد را تایید کرده‌اند. اسکورسیزی یعنی «لئوناردو دیکاپریو» همبازی شود.

 

فیلم “قاتلان ماه کامل” قرار است براساس کتابی با همین نام نوشته «دیوید گرن» ساخته شود که حق ساخت آن دو سال پیش خریداری شده بود. داستان این کتاب که برگرفته از واقعیت است در مورد قتل‌های متعدد اعضای قبیله سرخ‌پوست اوساگا در دهه ۱۹۲۰ اوکلاهما می‌باشد که این قتل‌ها بعد از پیدا شدن نفت در سرزمین‌هایشان رخ داد.

 

منابع خبر دادند که حضور دنیرو حتمی‌ است و استودیو سازنده در حال تامین منابع مالی برای شروع تولید پروژه در اواسط سال آینده میلادی می‌باشند.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما