اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

احتمال حضور کیت بلانشت و بردلی کوپر در کوچه کابوس از کارگردان برنده اسکار

کیت بلانشت

کیت بلانشت احتمالا بازیگر فیلم بعدی گی‌یرمو دل‌تورو با عنوان «کوچه کابوس» خواهد بود.

 

به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر به نقل از ورایتی، کیت بلانشت در حال گفت‌وگو با دست اندرکاران ساخت فیلم بعدی گی‌یرمو دل تورو است. اگر این مذاکرات به خوبی پیش برود او بازیگر فیلم «کوچه کابوس» در کنار بردلی کوپر خواهد بود. قرار است این فیلم برای سال ۲۰۲۰ آماده شود.

 

دل تورو کارگردانی این فیلم را برمبنای فیلمنامه‌ای که خودش آن را با کیم مورگان نوشته است، انجام می‌دهد.

 

تهیه کنندگی «کوچه کابوس» را دل تورو خودش با تی‌اس‌جی انترتینمنت انجام می‌دهد و فاکس سرچلایت توزیع کننده فیلم خواهد بود.

 

در حالی که فاکس «کوچه کابوس» را سال ۱۹۴۷ ساخته بود، این فیلم با اقتباس از رمانی به همین نام از ویلیام لیندسی گریشام دوباره ساخته می‌شود. در فیلم ۱۹۴۷ تیرون پاور در نقش یک تبهکار جوان که با زنی روانشناس دوست می‌شود که از خود او کلک‌تر است، بازی کرده بود.

 

پس از این که «شکل آب» دل تورو برنده چندین جایزه اسکار شد که جایزه بهترین فیلم و کارگردانی هم از جمله آنها بود، او بیشتر بر تهیه چند فیلم متمرکز بود که همه با موضوع‌های ترسناک بودند و به زودی «داستان‌های ترسناک برای گفته شدن در تاریکی» از جمله آنها اکران می‌شود.

 

ابتدا قرار بود دی‌کاپریو در نقش شخصیت مرد اصلی فیلم ظاهر شود، اما بعد کوپر جایگزین لئوناردو دی‌کاپریو ‌شد.

 

بلانشت به زودی با فیلم ریچارد لینک‌لیتر با عنوان «کجا می‌روی برنادت؟» دیده می‌شود. او اکنون در حال بازی در یک سریال کوتاه با عنوان «خانم آمریکا» است.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما