اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سفیدبرفی با حضور چارلیز ترون و جانی دپ


داستان سفیدبرفی در هر زمانی مخاطب خود را داشته است. این بار کمپانی «یونیورسال» می‎خواهد شانس خود را امتحان کند و سراغ این داستان برود. سفیر برفی با عنوان مرد شکارچی ساخته خواهد شد.




فیلمنامه مرد شکارچی را ایوان داگرتی به رشته تحریر درآورده و رابرت ساندرز کارگردانی کرده است. کمپانی یونیورسال در حین فراهم کردن پیش تولید این فیلم خبر از امضای قرارداد چارلیز ترون در نقش سفیدبرفی و جانی دپ در نقش مرد شکارچی داده است.

 

جانی دپ پس از اینکه در دو سال اخیر فیلم‎های کمی از او به نمایش درآمد سال پرکاری را پشت سر می‎گذارد. او ابتدای سال در فیلم آلیس در سرزمین عجایب  Alice in Wonderland به کارگردانی تیم برتون ظاهر شد که برای این فیلم رقم شگفت آور 50 میلیون پوند دستمزد گرفت و چندی پیش مقابل آنجلینا جولی در فیلم توریست The Tourist به کارگردانی فلورین هنکل ایفای نقش کرد و برای این اثر هم 15 میلیون پوند دستمزد دریافت کرد. دپ که پردآمدترین بازیگر جهان شناخته می‎شود در حال ایفای نقش در فیلم دزدان دریایی کارائیب: موج‎های بیگانه می‎باشد و قرار است مستندی درباره کیت ریچاردز را مقابل دوربین ببرد.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما