اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

جديدترين عكس‌ها از «دزدان دريايي كارائيب 4» منتشر شد + عکس‌ها

به گزارش آکادمی هنر، جديدترين عكس‌ها از «دزدان دريايي كارائيب 4» با حضور جاني دپ و پنه لوپه كروز منتشر شد.

دزدان دریایی کارائیب 4 

توليد چهارمين بخش اين مجموعه با عنوان

دزدان دريايي كارائيب: موج‌هاي بيگانه Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides با حضور بازيگراني چون جاني دپ در نقش كاپيتان جك اسپارو و جفري راش در نقش باربوسا از چندي پيش آغاز شده است.

دزدان دريايي كرائيب ‌4 براي اكران در ‌20 مي (اواخر ارديبهشت) سال ‌2011 ميلادي در قالب سه بعدي آماده مي‌شود. سام كلافلين، ايفاگر نقش‌ فيليپ، يكي از كاراكترهاي كليدي قسمت جدید می‌باشد. چهارمين بخش از اين سري فيلم‌هاي پرفروش با عنوان فرعي «موج‌هاي بيگانه» به تهيه‌كنندگي جري براك هايمر در شركت فيلمسازي والت ديزني و براك هايمر فيلمز تهيه و توليد مي‌شود.

پروژه جدید دزدان دریایی کارائیب تفاوت عمده‌ای با دیگر قسمت‌ها دارد و آن حذف کیرا نایتلی و اورلاندو بلوم از آن می‌باشد که شاید به مذاق طرفداران این پروژه خوش نیاید و در سویی دیگر کارگردانی صاحب سبک یعنی راب مارشال به آن اضافه شده است. مارشال فیلم‌های بزرگی چون نه نفر Nine و خاطرات یک گیشا Memoirs of a Geisha و شیکاگو Chicago را در کارنامه دارد و به همین دلیل می‌توان نوید فیلمی خوبی از این سری را داد.

 

برادی دیدن عکس ها در اندازه واقعی روی آن ها کلیک کنید.

 

  

   

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما