اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

«ما به صحبت در مورد کوین نیاز داریم» فیلمی با دغدغه‎های اجتماعی


لین رمزی از آن دست کارگردان‎هایی است که بسیار به دغدغه‎های اجتماعی خود بها داده و در فیلم‎هایش منعکس کرده است. او با تازه‎ترین اثرش ما به صحبت در مورد کوین نیاز داریم We Need To Talk About Kevin در شصت و چهارمین جشنواره فیلم کن حاضر شده است. رمزی دو فیلم تحسین شده دیگر در کارنامه‎اش دارد. یکی زندگی و آغاز Live and Begin که در برلین جایزه هیئت داوران را کسب کرد و فیلم قطار زندگی Train of Life که در ونیز مورد پسند واقع شد.

تیلدا سوئینتون در فیلم We Need To Talk About Kevin 

از اسامی فیلم‎های رمزی هم مشخص است که او به مقوله زندگی نگاه ویژه‎ای دارد. او با کمک راب فستینگر به سراغ رمان لیونل شریور رفتند و فیلمنامه ما به صحبت در مورد کوین نیاز داریم را نگاشتند. درامی اجتماعی که به مشکلات یک خانواده با فرزندانشان کوین می‎پردازد که در جامعه‎ای افسارگسیخته قرار گرفته و خانواده سعی بر بازگرداندن او به زندگی عادی دارند. رمزی در روز اول کن یعنی روز گذشته فیلمش در کن اکران شد و با نقدهای خوبی مواجه شد. البته روز اول جشنواره شصت و چهارم می‎باشد و قضاوت در مورد این فیلم کمی زود است.

 

در این فیلم بازیگران سرشناسی چون تیلدا سوئینتون و جان سی رایلی در کنار ازرا میلر، اشلی گراسیموویچ، جوزف ملندز و لارا فاکس ایفای نقش کرده‎اند.

110 دقیقه

اکران 2 سپتامبر 2011

محصول انگلستان با همکاری مشترک آمریکا




درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما