اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

تریلر جاسوسی Tinker, Tailor, Soldier, Spy ساخته توماس آلفردسون سوئدی در ونیز اکران خواهد شد


تریلر جاسوسی سرهمبندی، خیاط، سرباز و جاسوس Tinker, Tailor, Soldier, Spy ساخته توماس آلفردسون سوئدی اولین نمایش رسمی خود را در شصت و هشتمین دوره جشنواره ونیز خواهد داشت.

فیلم Tinker, Tailor, Soldier, Spy 

به گزارش آکادمی هنر، توماس الفردسون کارگردان تلویزیونی سوئد سال 2008 اولین اثر سینمایی خود را با نام Let the Right One In ساخت و به یکباره بر سر زبان‎ها افتاد. این فیلم یک رومنس فانتزی بود که نامزد جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان بفتا شد. حال آلفردسون دست به ساخت فیلمی با حال و هوایی کاملا متفاوت با اثر اولش زده است.

 

Tinker, Tailor, Soldier, Spy نوشته پیتر استراگان بر اساس رمان جان لو كاره در سال 1974، با همین نام ساخته شده که در آن جرج اسمايلي يك مأمور نيمه بازنشسته براي پيدا كردن جاسوس دوجانبه شوروي فراخوانده می‎شود. نقش این مأمور را گری اُلدمن ایفا کرده و در کنار او می‎توان به بازیگران سرشناسی چون کالین فرث، تام هاردی، جان هارت و مارک استرانگ اشاره کرد. این فیلم در سه کشور انگلستان، مجارستان و ترکیه فیلمبرداری شده و پس از اکران در ونیز 2011 در 18 نوامبر سال جاری اکران جهانی خواهد شد.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما