اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

ماریو کوتیار در جدیدترین ساخته برادران داردن به نام «دو روز و یک شب»

ماریو کوتیار، بازیگر فرانسوی برنده اسکار در جدیدترین ساخته برادران داردن نقش‌آفرینی می‌کند.

darden marion cotillard

به گزارش آکادمی هنر، این بازیگر سرشناس هالیوود که با فیلم زندگی صورتی موفق به کسب جایزه اسکار شده است، در فیلم دو روز و یک شب Deux Jours, Une Nuit، ساخته جدید برادران «داردن» مقابل دوربین خواهد رفت.

 

 

دو روز و یک شب داستان زنی است که قصد دارد همکاران خود را متقاعد کند تا از پاداش سالانه خود در وضعیت بد اقتصادی چشم‌پوشی کنند تا وی شغل خود را نیز از دست ندهد.

بر اساس این گزارش، خبر ساخت این فیلم جدید روز گذشته از سوی کمپانی فیلم «دنیس فرید» و «ژان پیر» و «لوک داردن» اعلام شد. فیلمبرداری دو روز و یک شب از تابستان در بلژیک آغاز خواهد شد.

کوتیار 38 ساله که در سال 2008 جایزه‌ اسکار، جایزه بافتا و گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را کسب کرد، در سال 2004 بهترین بازیگر جشنواره کن و در سال 2005 بهترین بازیگر جوایز سزار فرانسه شد.

کوتیار قرار است در این فیلم در نقش «ساندارا» ایفای نقش کند که تنها یک هفته برای متقاعد کردن همکاران خود برای چشم‌پوشی از پاداش‌های سالیانه‌اش فرصت دارد.  در این فیلم که با فیلمنامه‌ای از برادران «داردن» ساخته می‌شود، فابریتسیو رابخیونه، بازیگر بلژیکی و همراه دیرینه برادران «داردن» در نقش همسر «کوتیار» ظاهر خواهد شد.

آخرین فیلم داردن‎ها، پسری با دوچرخه در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۱ جایزه اصلی را دریافت کرد. ژان پیر به عنوان رئیس هیئت داوران بخش‌های سینه‌فونداسیون و فیلم‌های کوتاه جشنواره فیلم کن ۲۰۱۲ معرفی شد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما