اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

فیلم ونوس در پوستین

فیلم ونوس در پوستین (VENUS IN FUR) LA VÉNUS À LA FOURRUREبه کارگردانی رومن پولانسکی در بخش مسابقه جشنواره کن 2013 برای نخل طلایی رقابت می‌کند.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، در تازه‌ترین فیلم پولانسکی بازیگرانی چون امانوئل سیگنر، متیو آمالریک، ایفای نقش می‌کنند.


این فیلم در ژانر درام است و داستان آن در مورد مجاب کردن کارگردانی از سوی زنی است که عاشق بازیگری است. کارگردان در اول راه خود است و کش مکش خاصی با این زن پیدا می کند.


فیلم ونوس در پوستین به تهیه‌کنندگی روبرت بن موسی و آلین ساردی محصول کشور فرانسه درماه می 2013 به اکران عمومی در خواهد‌آمد.

 رومن پولانسکی از آن دسته فیلمسازانی است که حضورش در هر جشنواره ای به آن اعتبار خواهد داد حتی اگر آن جشنواره کن باشد. او نخل طلای کن و اسکار را برای فیلم پیانیست The Pianist محصول سال 2002 از آن خود کرد و برای سومین بار نامزد دریافت نخل طلای کن شده است.

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما