اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

سیلیس ماریا با ژولیت بینوش و کریستین استوارت می‌آید

 

 

 

 

ژولیت بینوش در سیلس ماریا

اولیویه آسایاس فیلم‌ساز فرانسوی براساس فیلم‌نامه غیراقتباسی خودش سیلس ماریا sils maria  جلوی دوربین خواهد برد.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، قصه این فیلم درباره زنی به نام ماریا اندرس است. او بازیگری مشهور و میان‌سال است که درگیر مسائل مربوط به یک بازیگر جوان می‌شود. نقش این دو بازیگر را بینوش و مورتز بازی می‌کنند.

علاوه بر ژولیت بینوش و چولی مورتز، کریستین استوارت نیز به جمع بازیگران درام خانوادگی و اجتماعی سیلس ماریا sils maria پیوسته است و نقش مقابل ژولیت بینوش و چولی مورتز را بازی خواهد کرد.

 استوارت در قصه این فیلم در نقش دستیار کاراکتر ژولیت بینوش ظاهر خواهد شد، تا قبل از این قرار بود میا واسیکو فسکا (بازیگر استوکر و‌آلیس در سرزمین عجایب) بازی در این نقش را به عهده بگیرد. این فیلم هم اوخر فصل تابستان جلوی دوربین خواهد رفت.
استوارت سال قبل سفید برفی و شکارچی ‌را در کنار کریس همسورث روی پرده سینماها داشت. این فیلم پرفروش صاحب قسمت دوم هم شده است.
این فیلم را شرکت آی اف سی فیلمز تهیه کرده و قرار است در تاریخ 31 دسامبر 2014 بر روی پرده سینماهای جهان خواهد رفت.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما