اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

مورگان فریمن و اسکارلت یوهانسن در «لوسی» همبازی می‌شوند

لوسی

فیلم جدید لوک بسون، لوسی lucy یک فیلم علمی تخیلی هم هست و حال و هوایی اکشن و دلهره‌آور دارد.اسکارلت یوهانسن در آن در نقش کاراکتر اصلی بازی خواهد کرد. او یک یک جوان معتاد است که بزودی تبدیل به یک ماشین کشتار جمعی می‌شود.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، مورگان فریمن در قصه این فیلم در نقش یک پروفسور دانشگاهی ظاهر خواهد شد. او در حال کار بر روی یک سیستم کامپیوتری جدید است،این سیستم بر روی مغز انسان‌ها کار می‌کند و کمک می‌کند تا توانایی‌های آن چند برابر افزایش یابد. زمانی که کاراکتر لوسی (با بازی یوهانسن) وارد ماموریت مهم خود می‌شود. کاراکتر مورگان فریمن نقش مهمی در زندگی او بازی می‌کند.


 لوسی هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار داد و زمان شروع کار فیلم‌برداری آن به صورت رسمی اعلام نشده است. این فیلم اولین کار سینمایی لوک بسون در مقام کارگردان پس از درام سیاسی شرح حال گونه بانو در سال 2011 به حساب می‌آید.
این فیلم‌ساز لوسی را در شرکت فیلم‌سازی خود یوروپاکراپ تهیه می‌کند و هزینه تولید آن حدود 10 میلیون یورو برآورد شده است. فیلم‌نامه فیلم را نیز خود بسون نوشته است.
 مورگان فریمن هم اکنون مشغول بازی در فیلم برتری در کنار جانی دپ و کیت مارا است. این فیلم درام علمی تخیلی و اکنش را والی پفیستر کارگردانی می‌کند و برای نمایش عمومی در اواسط ماه آوریل سال 2014 آماده می‌شود.

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما