داستان زندگی پائولو کوئلیو به زودی بر روی پرده سینماهای جهان

 

 

 

 

پائولو کوئیلیو

فیلم زندگی نامه پائولو کوئلیو به نام زائر: بهترین داستان پائولو کوئلیو  Pilgrim: The Greatest Stories Paulo Coelho، نویسنده‌ سرشناس برزیلی که جزئیات اثر معروف او کیمیاگر را نیز در بردارد، به زودی پایان می‌یابد.
به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، فیلم‌برداری پروژه‌ی زائر: بهترین داستان پائولو کوئلیو که روز 3 آوریل در ریودوژانیرو پایتخت برزیل آغاز شد، هفته‌ جاری در شهر سانتیاگو در اسپانیا پایان خواهد یافت.


کارگردانی این فیلم بر عهده دانیل آگوستو است و فیلم‌نامه‌ آن توسط کارولینا کوتچو، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کننده‌ اسپانیایی با مشاوره‌ شخص کوئلیو نوشته شده است.
 در این فیلم راول و خولیو آندراده ایفاگر نقش کوئلیو در سال‌های جوانی و پیری هستند.
کوئلیو در سال 1986 مسافت 500 مایل از جاده‌ی سانتیاگو در اسپانیا را پیاده طی کرد که به گفته‌ او، این یک بیداری معنوی برایش بوده است؛ به طوریکه در کتاب «زائر» نیز به آن پرداخته است.
این فیلم داستان مردی است که رویایی در سر دارد، کمی شبیه به آلیس در سرزمین عجایب؛ والدینش می‌خواستند که او یک مهندس شود، اما توسط ارتش مورد شکنجه قرار گرفت و حتی شوک الکتریکی را نیز تجربه کرد.
در هفته‌ی جاری عوامل این فیلم در حال تصویربرداری در شهر گالیسیا هستند که مونتسه ریبه، چهره‌پرداز سرشناس برنده‌ اسکار از سرشناس‌ترین عوامل این فیلم محسوب می‌شود.
 فیلم زائر: بهترین داستان پائولو کوئلیو که به زبان پرتغالی ساخته شده است، برای اکران در نیمه‌ اول سال 2014 آماده می‌شود.

 

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر