اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

استیو کوگان و جودی دنچ در فیلمی از استفن فریزر

 

 

 

 

فیلم philomenaاستفن فریرز در حال ساخت جدیدترین اثر خود به نام فیلومنا Philomena است. فیلمنامه این فیلم را استیو کوگان و جف پاپ نوشته اند اما در واقع فیلم بر اساس کتابی از مارتین سیکس اسمیت به نام "پسر گمشده فیلومنا لی" است.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، در این فیلم جودی دنچ و استیو کوگان هنرنمایی می‌کنند.

جودی دنچ نقش زنی ایرلندی را بازی می‌کند که درباره فرزند گمشده خود تحقیق می‌کند و استیو کوگان نیز نقش روزنامه نگاری را دارد که در این تحقیق به این زن کمک می‌کند.


درواقع داستان یک ماجرای واقعی است. داستان زنی تیره بخت به نام فیلومنا لی است که در نوجوانی و در سال 1952در ایرلند باردار می‌شود و به صومعه ای در یکی از روستا های ایرلند به نام روسکریا فرستاده می‌شود. فیلومنا در این صومعه به مدت سه سال از فرزندش نگهداری می‌کند تا اینکه کلیسا پسرش را از او می‌گیرد و او را به خانواده ای در آمریکا می‌فروشد. او برخلاف تمام تلاشهایش هرگز نتوانست دوباره فرزندش را ببیند و پنجاه سال آینده عمر خود را به صورت مخفیانه به دنبال پسرش گشت. غافل از اینکه پسر او نیز سراسر اقیانوس آتلانتیس را به دنبال مادرش گشته است.


این فیلم توسط کمپانی وین استین تهیه شده و در تاریخ 31 دسامبر 2013 روانه سینماهای جهان خواهد شد.

 

 

 

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما