اختصاصی

  • برندگان ونیز ۲۰۲۲ مشخص شدند، سهم پررنگ سینمای ایران در بخش های مختلف

    هفتاد و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز شنبه شب با اعلام برندگان و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد. این جشنواره در ونیز ایتالیا از ۳۱ اوت تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۲ برگزار شد. مستند همه زیبایی و خونریزی (All the beauty and the bloodshed) به کارگردانی لورا پویترس برنده شیر طلایی برای بهترین فیلم در هفتاد و نهمین دو...

پایان جهان جدیدترین پروژه تیم ادگار رایت

ته دنیا ادگار رایت 

ته دنیا The World's End عنوان فیلمی است که ادگار رایت کارگردانی آن را بر عهده دارد. رایت علاوه بر کارگردانی، به همراه سیمون پگ فیلمنامه این کار را نوشته‌اند.


به گزارش بخش سینمایی آکادمی هنر، داستان فیلم درباره پنج پسر نوجوان است که پایان دبیرستان خود را در میخانه ای جشن می‌گیرند

و بر اثر شیطنت های آن‌ها یک ظرف نیم لیتری آبجو از بالای بلندی سقوط می‌کند و روی زمین میریزد. بیست و چند سال از این ماجرا می‌گذرد و حالا هریک از آن‌ها صاحب شغل، خانواده و فرزند شده‌اند. آن‌ها طی داستانی به صورت تصادفی دوباره همدیگر را می‌بینند و قرار می‌گذارند دوباره به آن می‌خانه بروند و دور هم جمع شوند اما در آنجا اتفاقات دیگری منتظر آن‌هاست..


در این فیلم نیک فراست، سیمون پگ، پدی کان سی دین، مارتین فریمن، ادی مارسان، روزاموند پایک و .. ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم نیز مانند دیگر فیلم های رایت زوج نیک فراست و سیمون پگ با رایت همکاری دارند.


کمپانی فوکِس فیچرز تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و این فیلم در تاریخ 23 آگست 2013 آماده اکران عمومی می‌باشد.

 

درباره نویسنده :
نام نویسنده: تحریریه آکادمی هنر

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

مطالب مرتبط

تحلیل سینما

تحلیل تجسمی

پیشنهاد کتاب

باستان شناسی سینما